Z FlixBusem w Sudety

     FlixBus podsumował pierwsze półrocze 2018 roku. Według danych przewoźnika w ciągu ostatnich sześciu miesięcy największy w Europie operator dalekobieżnych połączeń autobusowych, przewiózł blisko 2 mln pasażerów. To dobry wynik, który pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem. Potwierdzeniem tego może być prezentacja nowej siatki połączeń, która sukcesywnie będzie wprowadzana w kolejnych miesiącach. Obejmuje ona co najmniej 130 destynacji, w tym połączenia z Wrocławia, z którego będzie można dojechać bezpośrednio do blisko 80 miast w Polsce i Europie. Nowe trasy uwzględnią także 14 miast z województwa dolnośląskiego.

     Przewoźnik stara się o kolejne koncesje i sukcesywnie je otrzymuje, dlatego już niedługo z Wrocławia pojedziemy autobusami FlixBusa nie tylko do Pragi, Amsterdamu, czy Wiednia, ale również do szeregu miast położonych w Sudetach, między innymi do Jeleniej Góry, Wałbrzycha, Zgorzelca, Kłodzka, Kudowy-Zdroju, Dusznik-Zdroju, Karpacza, Szklarskiej Poręby, a także do Legnicy i Lubina. Poprawi to skomunikowanie tych miast ze stolicą Dolnego Śląska i z pewnością ucieszy turystów udających się w góry.

     Nową siatkę połączeń FlixBusa obsłuży 18 partnerów autobusowych z całej Polski, dwóch z nich pochodzić będzie z województwa dolnośląskiego (Usługi Autokarowe Mariusz Romańczuk z Milicza oraz Grabor z Tyńca Małego). Przewoźnicy, którzy podjęli współpracę z FlixBusem dysponują łącznie flotą blisko 150 autobusów i zatrudniają 600 kierowców. Model biznesowy, który preferuje FlixBus zakłada ścisłą współpracę z lokalnymi przewoźnikami, którzy odpowiedzialni są za codzienne operacje oraz flotę autobusów, po stronie FlixBusa leży natomiast marketing, sprzedaż, planowanie sieci, obsługa klienta, oraz rozwój biznesu i technologii.

Waldemar Brygier - NaszeSudety
CMS by Quick.Cms| Projekt: StudioStrona.pl